بازم من

بازم من

سه شنبه 18 مرداد 1401
21:37
SHAHAB

سلام راستش میخواستم وقتی که خبر تطبیق جنسیت شهره لرستانی رو شنیدم پست بذارم ولی به دلیل مشغله و داستان هی پشت داستان نشد و فراموش کردم.

امروز که حالم بهتره و بر بیماری چیره شدم گفتم کمی اینجا صحبت کنیم باهم. هرچند به اندازه کافی تو کانال آه و ناله میکنم و هر روز مینویسم ولی اینجا یه چیز دیگس.

نمیدونم آخرین بار کجا موند قصه این من ناچار! حقیقتا الان که در حال تایپم متوجه شدم چقد خاک رو این کیبورده که همیشه تر و تمیز بود! کلی گذشته از روزایی که من از صبح تا شب جلو این مانیتور بودم و پاور کیس میسوزوندم! خیلی وقته با این سیستم آهنگ گوش ندادم  و اصلا یادم نیست چه چیزایی سرچ میکردم و وقتمو چطور میگذروندم و چطور از افکارم فرار میکردم!

اون بچه، هنوز بزرگ نشده. اخلاقاش عوض نشده، عادتاش تغییر نکرده، روز به روز همه چیز بدتر شده.

به یاد اون روزا 1D پلی کنم :) منو ببره به اون حال و هوا... 

آره داشتم میگفتم اون بچه دوقطبی غیرقابل تحمل، هنوزم هست ولی غیرقابل تحمل تر، منفورتر ، دوست نداشتنی تر، غمگین تر، ساکت تر، منزوی تر و تنها تر .. تنها تر.. تنها تر .. خیلی تنها.

به آدمایی که تو این سالا دیدم و باهاشون در ارتباط بودم که فکر میکنم بیشتر از خودم متنفر میشم. به آدمایی که از این به بعد قراره تحمل کنم و همراهشون باشم دوست ندارم فکر کنم چون نفرت اون برهه بیشتره حتی! ولی کاش همون بچه 15/16 ساله بودم! کاش دغدغم همون چیزا بود!

از اینکه چیکار کردم که به اینجا رسیدم و جایگاهم پشیمون نیستم. داستان اینطوریه که من از هر چیز  و هر کسی که به من مربوط باشه و کوچکترین ارتباطی با من داشته باشه عمیقا متنفرم. ذاتا هر چی از هر چیزی دوری کنی بیشتر میاد سمتت انگار! هر چی سعی کردم متنفر نباشم و بگم اوکی چیزیه که شده کاریه که کردن / کردم، ولی نشد و نمیشه انگار و شایدم نخواستم که بشه! شاید متنفر بودن از متعلقات این جسم و روح آسون تر از دوست داشتنِ چیزیه که من نیستم! و نمیخواستم باشم

هی میدونی چیه انقد با این تایپ نکردم جای حروف یادم رفته و اشتباه تایپ میکنم فاکینگ کپس لاک. 

روزای بدی رو میگذرونم میدونی چرا؟ سردرگمی و کلافگی بدترین درده! امسال انقد چیزای بد تجربه کردم که هی میگم اره بدترین سال زندگیمه. ولی میدونی؟ هر چی بیشتر میگذره زندگی بیشتر ثابت میکنه میتونه بدترشو نشونت بده اره میتونه بدترش سرت بیاد!

نمیخوام بگم کاش بمیرم. میخوام تلاش کنم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم نمیدونم از کجا شروع کنم. حالا بگذریم از این.

تماسی که ازش متنفرم رو باید برم جواب بدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سلام به وبلاگم خوش اومدی ! چون اپ نمیشه .. میتونی اینستامو به همین ادرس دنبال کنی . ممنونم ازت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Belong to the sky است. || طراح قالب avazak.ir